دوره آموزشی "بازاریابی سیاسی انتخابات"

برگزارکننده: "مکتب خونه"

بازاریابی سیاسی انتخابات را باید نوعی از ارتباطات سیاسی بدانیم که در نهایت به ارتقای ارتباطات میان کمپین انتخاباتی و مردم منجر خواهد شد و به عبارتی دیگر، فرایندی است که در آن از اصول و تکنیک‌های بازاریابی در جهت معرفی، برندسازی و تبلیغات نامزد و سیاست‌های وی، و نهایتاً جلب نظر و آرای مردم استفاده می‌شود.

برقراری ارتباط بهتر با شهروندان، ایجاد شناخت صحیح‌تر از نامزد در جامعه، افزایش توجه عمومی به مسائل موردنظر کمپین انتخاباتی و بالابردن احتمال پیروزی در انتخابات از پیامدهای بهره‌گیری از بازاریابی سیاسی انتخابات هستند. 
در بازاریابی سیاسی انتخابات، ابتدا بر محیط انتخاباتی اشراف پیدا می‌کنیم، سپس به ساخت کمپین پرداخته و پس از آن با عموم مردم ارتباط مؤثر برقرار می‌کنیم تا بتوانیم در ابتدا آنها را به رأی‌دهندگان بالقوه تبدیل کرده و پس از آن آرای رأی‌دهندگان را به سمت صندوق نامزد خودمان هدایت کنیم.

 

دوره آموزشی "برندسازی شخصی"

برگزارکننده: "مکتب خونه"

برند شخصی مجموعه‌ای است از ویژگی‌ها، ارزش‌ها و تصویری که یک فرد در ذهن دیگران ایجاد می‌کند. 
در دنیای پر رقابت امروزی، ایجاد و مدیریت یک برند شخصی قوی، افراد را از رقبایشان متمایز می‌کند و فرصت‌های شغلی، همکاری‌های تجاری و حتی روابط اجتماعی بهتری را فراهم می‌کند. دوره پیشرو به‌صورت تخصصی به آموزش برندسازی شخصی پرداخته و قصد دارد تا به‌دور حاشیه‌های رایج، به‌صورت فشرده راهنمایی باشد برای ایجاد و ارتقای برند شخصی شما. برند شخصی مجموعه‌ای است از ویژگی‌ها، ارزش‌ها و تصویری که یک فرد در ذهن دیگران ایجاد می‌کند. 

در دنیای پر رقابت امروزی، ایجاد و مدیریت یک برند شخصی قوی، افراد را از رقبایشان متمایز می‌کند و فرصت‌های شغلی، همکاری‌های تجاری و حتی روابط اجتماعی بهتری را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، برند شخصی می‌تواند به افراد کمک کند تا اعتمادبه‌نفس و اعتبار شخصی خود را افزایش دهند، چرا که یک برند قوی نشان‌دهنده تعهد، اخلاق، و تخصص فرد است. 

به‌طورکلی، برند شخصی یک ابزار قدرتمند است که افراد می‌توانند از آن برای دستیابی به اهداف شغلی و شخصی خود بهره ببرند و در جامعه و بازار کار به‌عنوان یک شخصیت برجسته معرفی شوند. دوره پیشرو به‌صورت تخصصی به آموزش برندسازی شخصی پرداخته و قصد دارد تا به‌دور حاشیه‌های رایج، به‌صورت فشرده راهنمایی باشد برای ایجاد و ارتقای برند شخصی شما.

 

دوره آموزشی "نویسندگی خلاق"

برگزارکننده: "ایوند"

دوره آموزش نویسندگی خلاق، به صورت علمی و آکادمیک به آموزش این هنر جذاب خواهد پرداخت و امید است هنرجویان محترم پس از گذراندن این دوره پیوندهای کلامی خود را تبدیل به احسن نمایند.

دوره در ۱۰ جلسه و ۱۵ ساعت در روزهای پنجشنبه برگزار شده و در پایان هر جلسه جهت درک بهتر دروس، مدرس به پرسش های هنرجویان پاسخ خواهد داد.

این دوره شامل پشتیبانی کامل پس از اتمام آموزش می باشد و هنرجویان می توانند با مدرس به عنوان منتور، در ارتباط باشند.

مدرس دوره نویسنده نخستین کتاب آموزش نویسندگی خلاق بر اساس ادبیات فارسی در ایران بوده و دارای سابقه برگزاری کارگاه های نویسندگی در بالاترین سطوح ملی منجمله برگزاری کارگاه نویسندگی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می باشد و این مسئله بر کیفیت این دوره آموزشی خواهد افزود.

 

دوره آموزشی "بازاریابی"

برگزارکننده: "ایوند"

آیا می‌خواهید به عنوان یک بازاریاب حرفه‌ای در بازار کار بدرخشید؟ آیا تمایل دارید تا مهارت‌های بازاریابی خود را به روز کنید؟

در دوره جامع بازاریابی با اصول و تکنیک‌های بازاریابی آشنا می‌شوید، از مفاهیم نظری تا مهارت‌های عملی و کاربردی بازاریابی را فرا می‌گیرید و برای ورود به بازار کار آماده می‌شوید. محتوای دوره شامل موضوعاتی چون تحقیق بازاریابی، مدل‌های بازاریابی، استراتژی بازاریابی، مدیریت بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوایی، ارتباطات بازاریابی، برندسازی و تبلیغات است. در این دوره نحوه‌ استفاده عملی از این مفاهیم برای دستیابی به اهداف بازاریابی آموزش داده خواهد شد.

این دوره به صورت کاملاً آنلاین و در روزهای جمعه برگزار می‌شود تا شما را از محدودیت‌های زمانی آزاد کرده و امکان شرکت در آموزش را برای شما فراهم کند.

پس از اتمام دوره و موفقیت در آزمون نهایی، گواهی تسلط بر فنون بازاریابی از سوی گروه مطالعات بازاریابی آویژه به شما اهدا خواهد شد. این گواهی به عنوان نشان اعتبار، نمایانگر دانش و تخصص شما در حوزه بازاریابی خواهد بود که در جهت تهسیل در امر ورود به بازار کار برای دانش پژوهان بازاریابی طراحی شده است و می‌تواند گامی مهم برای شروع یا پیشرفت حرفه‌ای شما در عرصه بازاریابی باشد.

Loading