دوره آموزشی "بازاریابی سیاسی انتخابات"
برگزارکننده: "مکتب خونه"
بازاریابی سیاسی انتخابات را باید نوعی از ارتباطات سیاسی بدانیم که در نهایت به ارتقای ارتباطات میان کمپین انتخاباتی و مردم منجر خواهد شد و به عبارتی دیگر، فرایندی است که در آن از اصول و تکنیکهای بازاریابی در جهت معرفی، برندسازی و تبلیغات نامزد و سیاستهای وی، و نهایتاً جلب نظر و آرای مردم استفاده میشود.
برقراری ارتباط بهتر با شهروندان، ایجاد شناخت صحیحتر از نامزد در جامعه، افزایش توجه عمومی به مسائل موردنظر کمپین انتخاباتی و بالابردن احتمال پیروزی در انتخابات از پیامدهای بهرهگیری از بازاریابی سیاسی انتخابات هستند.
در بازاریابی سیاسی انتخابات، ابتدا بر محیط انتخاباتی اشراف پیدا میکنیم، سپس به ساخت کمپین پرداخته و پس از آن با عموم مردم ارتباط مؤثر برقرار میکنیم تا بتوانیم در ابتدا آنها را به رأیدهندگان بالقوه تبدیل کرده و پس از آن آرای رأیدهندگان را به سمت صندوق نامزد خودمان هدایت کنیم.
برگزارکننده: "مکتب خونه"
برند شخصی مجموعهای است از ویژگیها، ارزشها و تصویری که یک فرد در ذهن دیگران ایجاد میکند.
در دنیای پر رقابت امروزی، ایجاد و مدیریت یک برند شخصی قوی، افراد را از رقبایشان متمایز میکند و فرصتهای شغلی، همکاریهای تجاری و حتی روابط اجتماعی بهتری را فراهم میکند. دوره پیشرو بهصورت تخصصی به آموزش برندسازی شخصی پرداخته و قصد دارد تا بهدور حاشیههای رایج، بهصورت فشرده راهنمایی باشد برای ایجاد و ارتقای برند شخصی شما. برند شخصی مجموعهای است از ویژگیها، ارزشها و تصویری که یک فرد در ذهن دیگران ایجاد میکند.
در دنیای پر رقابت امروزی، ایجاد و مدیریت یک برند شخصی قوی، افراد را از رقبایشان متمایز میکند و فرصتهای شغلی، همکاریهای تجاری و حتی روابط اجتماعی بهتری را فراهم میکند. از سوی دیگر، برند شخصی میتواند به افراد کمک کند تا اعتمادبهنفس و اعتبار شخصی خود را افزایش دهند، چرا که یک برند قوی نشاندهنده تعهد، اخلاق، و تخصص فرد است.
بهطورکلی، برند شخصی یک ابزار قدرتمند است که افراد میتوانند از آن برای دستیابی به اهداف شغلی و شخصی خود بهره ببرند و در جامعه و بازار کار بهعنوان یک شخصیت برجسته معرفی شوند. دوره پیشرو بهصورت تخصصی به آموزش برندسازی شخصی پرداخته و قصد دارد تا بهدور حاشیههای رایج، بهصورت فشرده راهنمایی باشد برای ایجاد و ارتقای برند شخصی شما.